onsdag 27 januari 2010

Ge mig sommar... NUUUU!



Är dålig på att skriva just nu. Kan bero på den tunga dimman som inte vill försvinna från mitt huvud. Kan inte riktig tänka klart. Jag är en mört som har simmat bört.. Hmm, ja just det.

Har spenderat de senaste dagarna i byn, med katter och kalla golv. Kan vara skönt att komma bort från staden ibland, men jag hamnar ofta i en konstig liten fantasivärld då så jag befinner mig i skogen. Alla dagar ser likadana ut, och jag fastnar lätt i ett mönster som jag måste följa. Jag ligger i sängen och lyssnar på musik, tränar och funderar. Mina funderingar tar mycket energi, men jag är fast besluten att följa de planer som växer i mitt huvud då jag funderar.

Jag längtar till sommaren! Vill ha sol och värme, vill bli brun (tro det eller ej ;P) Sommaren, den årstid som jag älskar och hatar på en och samma gång. Om jag lyckas förändra synen på mig själv, kommer sommaren bli bra. Vill ha en bra sommar, yees indeeed! Vi ska eventuellt åka och hälsa på Lisa på Malta, hoppas verkligen det blir av. Skulle vara underbart och riktigt roligt :P Det värsta med resor är då man inser att man snart måste fara hem till sverige igen. Då jag väl lämnat Sverige, vill jag aldrig åka hem igen. Men det behöver jag inte oroa mig för ännu på ett tag, haha :)

Det är storm idag, why god why? Usch så fult!

Tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Åhh det skulle vara så sjuk kul om ni kom!! Kan se oss framför mig, massa flum, drinkar, sol och massa skratt! Fan åh så underbart! :)