lördag 16 januari 2010

Seg som sirap

Oj oj, vad trött jag är idag. Mina ben är som gele och mitt huvud som en tom ärtburk. Tyvärr är jag ändå grymt rastlös, och det stör mig. Nu måste jag nästan tvinga mig ut på en promenad, för annars kommer jag sitta i soffan och bli galen. Känns som att mina ben kommer vika sig, men det är risker man få ta. Har varit yr i huvudet hela veckan, det snurrar och dunkar. Nu när jag ändå gnäller kan jag säga att jag har riktigt ont i min handled. Blev skadad på annandagen (på ett riktigt onödigt sätt), och det blir bara värre och värre. Att det är höger hand gör det inte bättre. Men, jag härdar! Känner jag mig själv rätt, kommer jag gå omkring och ha ont i flera månader innan jag tittar upp det. Tror jag fått en spricka, men det borde läka av sig själv. Handen är dock inget bra ställe att göra illa sig på, för man lyckas alltid göra ngt som gör det hela värre.

Denna helg är äckligt lugn, och jag spenderar den med mina syskon. Vi har det dock mysigt, så jag har egentligen inget att klaga på :) Bara att vänja sig, för nu ska jag vara nykter en längre period igen. Känns grym skönt! Måste bara försöka hitta på saker ändå, men just nu orkar jag inte vara social. Kanske nästa helg :)

Nepp, nu orkar inte min hjärna tänka längre. Tror jag håller på att bli hjärndöd.

Hoppas alla får en riktigt bra helg!

tackohej

Inga kommentarer: