torsdag 31 mars 2011

Skitunge

Hittade ingen bajskorv, kanske är det jag som luktar skit? Skulle inte förvåna mig, är sällan riktigt ren då jag är hemma i byn. Jag luktar inte godis. Men bajs? Ja, kanske!

Är inte trött för fem öre. Tog ingen tablett vilket ofta slutar med att jag är vaken större delen av natten.. Jaja, mer tid åt min spännade bok.. Och spindelharpanHÄMND. Ska banne mig vinna tills datorn dör av utmattning!

Nu har jag slut på snus här uppe. Måste med andra ord smyga ner på undervåningen och hämta min sista dosa.. Åh, vad jobbigt det känndes, abou.. Måste även borsta tänderna.. Jobbigt! hehe

Om 6 timmar drar jag mot staden! Då ska jag koka kaffe och städa.. Lika bra att göra bort allt så man kan ta det lugnt sen. Nog för att jag hatar långa dagar, men det ska nog bra. Överlever jag man ju alltid..

Nej, nu skriker snusdemonerna!

God natt!

Inga kommentarer: