måndag 7 mars 2011

Bajs

Spend all your time waiting
For that second chance
For a break that would make it ok
There's always some reason
To feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seep from my veins
Let me be empty and, oh, weightless
And maybe I'll find some peace tonight


Jag är verkligen trött på allt. Känslor och beteenden, beteenden och känslor. Jag vill kunna känna utan att agera. Jag vill förstå de riktiga orsakerna till känslorna istället för att låta dem gå ut över annat.. Det är en evig kamp. Är less. Vill bara slippa allt som har med det här att göra. Vill veta hur det känns att leva utan dessa tankar. Vill veta vad jag missar, så jag kan bli motiverad till att nå en förändring. Jag vill kunna tro på att det faktiskt går att förändra allt..

Inga kommentarer: