onsdag 30 mars 2011

Det luktar bajs

Idag har jag solat, tro det eller ej! Det var riktigt skönt och värmen fick mig att slappna av. Nu sitter jag i sängen och är arg. Förlorar hela tiden i spindeharpan. Dunkade huvudet i väggen och grät en tår, haha. Pallar inte motgångar. Att jag ser förlust i ett spel som en motgång är kanske lite extremt.. Antar att jag för över större misslyckanden på mindre grejer, som är lättare att hantera..

Just nu känner jag mig allmänt misslyckad. Orkar inte skriva om vad som har hänt, måste först acceptera det hela..

Tror jag ska ta och städa mitt rum här i byn. De gånger jag faktiskt är hemma lyckas jag på ngt vänster skapa en jäkla oreda. Ser nästan inte golvet..

Det luktar bajs i mitt rum. Kattbajs. Kanske hittar jag en korv under städningen, kanske under sängen.. Det vore ju en fin överraksning från mina fyrbenta vänner. För vem tycker inte om att hitta en stinkande klump?

Nej, tackohej!

Inga kommentarer: