måndag 13 juni 2011

Maybe baby

Idag tvättar jag för fullt.. Vädret är perfekt för sådana sysselsättningar. Städning, tvätt, bokläsning, korsord, kaffe, lugn musik, cykelpass.. Sånt som gör att jag får mindre tid till att tänka och känna efter...

Diana och Elli funderar på att dra utomlands en vecka i början av juli. Jag känner mig sugen på att följa med. En lugn vecka med sol och bad. Skulle verkligen behöva komma bort.. Få lite semester från mig själv. Lämna det dåliga hemma och locka fram semester bella. Nog för att det alltid är jobbigt med resor, men jag känner mig peppad på att släppa på allt och vara totalt jävla obrydd. Strunta i tankarna, vara lättkläd utan ångest. Bara vara! En vecka med utmaningar ger förhoppningsvis resultat. Då blir sommaren i Sverige kanske lättare att hantera.. Vem vet!

Nej, nu måste jag ner och hänga tvätt.. Sängkläder, förbannelse.. Fläktrummet är inte gjort för korta människor! Det blir dagens utmaning, hehe

Tjo

Inga kommentarer: