måndag 20 juni 2011

Måndag

Ny vecka! Ny vecka.. Ny vecka! Ny vecka..

Jag håller på med tvätten.. Trappan är jobbig idag, mina ben vill inte vakna till liv.. Om en vecka ska vi troligen lämna Sverige och flyga mot ett land med varmt klimat och jobbiga invånare. Gissa nu... Jaa, Turkiet! Måste därför bryta mitt löfte om att aldrig mer besöka Turklaaandiaa..

Tror dock att det kommer vara en annan sak att dra dit nu än var det var då man var sexton.. Nu är vi ju ett gäng tanter som bara ska sola, bada och dricka nått glas vin på ballen.. Vi kan även säga nej tack och se arga ut! Viktig puck ;) Känns riktigt härligt att bara ta det lugnt, njuta och slippa vardagen..

Det känns både skrämmande och spännande med resan.. Det växlar mellan "Hälp mää, vad har jag gett mig in på" till "Åh så härligt, åh så roligt, hurra hurra hurra"

Det blir jag, die, elli och H som åker iväg. Ett bra gäng med andra ord :)

Längtar tills det är bokat och klart. Blir lite stressad över att inte veta.. Men ju längre vi väntar desto billigare blir det :)

1 kommentar:

Liisa sa...

Hörru! Ni ska ju fara till Malta era muppar ;) haha. Nämen, inte ska ni till turkan inte..kolla malta istället :D

Annars så är jag ju hemma nu..yey. När ska vi ses? Ha surfisk kväll? :D Bamse kram