tisdag 7 juni 2011

Bla bla bla blaaa

Jag är en myra i en stor myrstack. Bara en myra. Hur stor är chansen att alla andra myror vet allt om mig. Att dom tittar och dömer, att dom känner och tänker likadant om mig som jag gör..

Om det vore så skulle jag inte ha några vänner och absolut ingen pojkvän.. Kanske borde jag lägga ner mer energi på att lära mig att inte lägga över mina egna negativa känslor/tankar på andra. Förstå att mina känslor är mina känslor, ingen annans! Bara för att jag tänker dåliga saker om mig själv betyder inte att alla andra gör detsamma..

Det har ju egentligen ingen betydelse vad andra människor tycker.. Man kan inte vara mer än den man är..

Men som vanligt, lättare sagt än gjort!

Jaha, snart är det kväll igen! Måste komma på någon bra film att ladda ner. Är grymt dålig på att hitta sevärda filmer..

Meeeen, jag får ge det ett försök!

Trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer: