måndag 6 juni 2011

Konstig, jajjemen!

Nu är det kväll och det är måndag, inte söndag. Gud vad jag önskar att det vore söndag.. Vill inte på mötet imorgon. Hela denna vecka består av jobbiga (men viktiga) möten. Hur lyckas det alltid bli så? Att det jobbigaste hamnar under en och samma vecka.. Inte okey! Jag har varit konstig hela helgen. Stressad och känslig. Som en liten snorunge som inte kan kontrollera känslor. Galen och patetisk, patetisk och galen.. Har dåligt samvete över mitt beteende. Hatar då det blir såhär! Det är väll ett tecken på att jag inte kan hantera allt som händer just nu..

Det blev iaf en vit helg, det känns bra! Två helger kvar i nyktert tillstånd, sen ska jag fira midsommar med Magnus och hans kompisar.. Ute i skooga! :)

I lördags drog jag till Sävar och spenderade kvällen med Diana och Elli. Det var mysigt!

Klockan börjar närma sig 22, så jag måste ner och hämta upp tvätten.. Skitiga handdukar är härmed rena! AMEN

Jag skriver som ett barn. Orkar inte tänka!

Nåväl, god natt!

Inga kommentarer: