tisdag 26 oktober 2010

Roadtrip!

Att låtsas. Förut var jag helt beroende av det. Nu går det oftas att låta bli. Just nu känner jag dock ett stort behov av det. Det är på något sätt lättare, men samtidigt väldig jobbigt. Det tar mycket enrgi..

Helgen har varit bra. På fredagen var jag och magnus hemma, lagade en god middag och latade oss. På lördagen blev det (efter många om och men) utgång. Ångrar mig inte, för jag hade riktigt roligt.. Igår kände jag dock att jag måste ha en nykter helg snart. Har sagt det tusen gånger om men lyckas aldrig hålla mig nykter. Det känns inte okey att dricka varje helg, mår nog inte så bra av det.

Imorgon ska jag och Hillevi dra till Sundsvall. Birsta och Ikea. Känns roligt med en liten roadtrip :) Jag ska köpa ljus och kanske lite kläder. Hoppas bara att det finns pengar på kontot. Eller att jag kan vinna några miljoner snart ;)

Förra veckan var Rocka och Dallas här och käkade middag, väldigt trevligt. Då hjälpte Rocka mig med att köpa skor på tradera. Det fanns "finskor" i storlek 35, woohoo! :)

Nej, nu måste ja torka håret och göra mig till människa..

Hoppas alla får en bra dag.. Tackohej

Inga kommentarer: