måndag 11 oktober 2010

Roligt värre

Idag har jag legat i sängen till klockan halv sex. Kanske är jag sjuk, kanske är det mina hjärnspöken som gör mig sjuk. Jag vet inte, och jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag har säkert ont i halsen.

Har legat och läst ut min bok, så jag har iaf gjort ngt vettigt. Inte för att jag vet om det är så vettigt att läsa en bok om en kvinna som blir förföljd av en sadistisk mördare, men det har iaf fått dagen att gått framåt..

Det är något konstigt i luften. Kan inte ta på det och det gör mig frustrerad. Försöker stänga av allt och bara vara. Vara i något som inte finns. Ja, visst verkar jag positiv och motiverad? Imorgon känns det säkert bättre. Det vänder fort..

Oh happy day!

1 kommentar:

Liisa sa...

hahahaha :D kan bara tänka mig! Jag asgarvar varje gång jag ser bilden och hans leende :D haha.

Jaa...är på tiden någon kommer och hälsar på mig ;) haha.