onsdag 13 oktober 2010

Rumpa i nöd

Ska försöka att inte skriva ännu ett deppinlägg. Skulle kunna skriva att jag inte orkar ringa folk, att jag har slagit mig blodig, att jag har förstört en grej och att jag har avbokat alla mina möten denna vecka. Men vi struntar i det och tänker på annat..

Idag vaknade jag upp i ett kallt rum och tog en snus. Hoppades att den skulle värma mig och få mig att kliva upp. Det fungerade väldigt bra, holy snuus. Kokade ägg, drack kaffe och läste tidningen. Har saknat min morgonrutin i byn. Kaffet smakar extra gott och jag känner lugnet. Efter det bäddade jag ner mig i sängen, fick värme i kroppen och påbörjade en ny spännande bok. Låg och laddade upp mig inför en promenad i solen. Tillslut blev det istället ett pass på cykeln från helvete. Tappade känseln i rumpan, härlig känsla, verkligen. Kan säga att min kondition har försämras som fan. En vecka utomlands och mycket öl verkar inte vara ett vinnande koncept då det gäller träning. Vem hade anat att det vore på det sättet? ;) Bara att ta nya tag..

Åh, nu kom mamma upp med en stor kaffekopp! :)

Hoppas alla får en bra kväll!

tackohej

Inga kommentarer: