måndag 5 juli 2010

Tråkmås med skadad rygg



Nu var det ett tag sedan jag skrev. Då jag har saker för mig, glömmer jag ofta bort bloggen. Eller egentligen har jag inte riktigt haft ork till att skriva. För visst är det extremt jobbigt att trycka på några tagenter och försöka skriva ner händelser och tankar? Nää, beror nog mer på att jag inte har sovit många timmar per natt den senaste veckan. Det är frustrerande och jag känner att jag inte riktigt kan fungera normalt längre. Det står stilla i mitt huvud och jag kan knappt tänka eller prata (känns som att min tunga sväller då jag är trött) Det är som att en ständig bakishet-känsla förföljer mig. Och visst är det typiskt att det ska behöva kännas så här då jag faktiskt har varit nykter i två veckor.. Inte okey! Kanske behöver jag dricka för att vakna till liv? Men sug på fest och dylikt finns inte där. Viljan att kunna känna peppen finns, but thats it. Känner mig dock inte deppad eller nere, bara trött och utmattad. Borde egentligen ta ett break och bara vara några dagar. Min rygg vill verkligen vila, är halvt handikappad.. Men jag kan inte riktigt, trots trötthet, slappna av och andas.. Inte då jag är i byn iaf! Herre gud vilka tråkiga inlägg jag skriver nu för tiden..

Aja.. Sen sist har jag köpt jag kläder (plötsligt händer det), hjälpt H med flytt, burit ett badkar, hälsat på M i hans nya lägenhet, sovit på hans vardagsgolv, jobbat effektivt med veden, solat, cyklat, grubblat, planerat, läst, kollat på avatar, gråtit, skrattat, kollat in i väggen, snusat, druckit kaffe.. Jaa, nu blev det verkligen mer intressant läsning.. Eller? Haha. Gav det ett försök iaf ;)

Ser fram emot att Lisa snart kommer hem. Då kommer det garanterat bli lite bus och rus. Ska bli roligt :)

Tackohej

2 kommentarer:

H sa...

Snart kommer det hända grejer ska du se! Först och främst måste vi få bukt på tröttheten och ryggbesvären. sedan är det bara PARTY ON! nämen, vi ska nog komma på något. jag ska hjälpa dig planera./H

Tess sa...

Jag blir lämnad i helgen, Jocke ska på lan i en vecka. Så om du vill kan du få vara med mig :) Jag har en skön soffa, men även en dubbelsäng ;)