tisdag 20 juli 2010

Rastlös och konstig

Den här grejen gjorde jag på min blogg för riktigt länge sedan. Är rastlös och alldeles för konstig för att skriva ett vanligt inlägg, så nu ska jag göra om den. Istället för att ta meddelanden från inkorgen tänker jag dock ta skickade meddelanden..

Ta fram din mobil. Gå till inkorgen (Skickade)! Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en. Fråga 1 - första meningen i första sms:et. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? "Hej,lever du?"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? "Bajs"

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? "Okey, då har du ju lite projekt att hålla på med"

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? "och jag tycker om dig"

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? "Grattis i efterskott damen"

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? "vars är du mannen?"

7. Vad vill du höra mest av allt? "Vi har bord vid första baren"

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? "kommer du ikväll?"

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? "Yo, vi drar igång grillen klockan sex"

Jaha.. Vad ska jag göra nu då? Vill sova... Får bli spindelharpan!

Ha det bra tackohej

Inga kommentarer: