fredag 9 juli 2010

Imse vimse spindel, kryper i min säng!

Är det verkligen fredag idag? Ja, det är nog det..

I veckan har jag spenderat mycket tid hos Magnus. Det har varit skönt, men samtidigt jobbigt att inte vara i byn. De planer jag byggt upp i mitt huvud går inte att följa då jag befinner mig på andra ställen än här, vilket skapar många hjärnspöken! Men jag har haft det väldigt trevligt och mysigt och det gör mig glad! Skulle dock vara underbart om jag kunde släppa mina tankar som ger mig panik. Att undvika göra de saker som man egentligen mår bra av, för att kunna fastna i mönster (som nog är ganska destruktiva) gör mig inte till en lyckligare människa. Det kan ofta kännas så, men på någon nivå vet jag att det inte stämmer. Alla dessa dubbla tankar och känslor som krockar och slås i mitt huvud gör mig smått galen. I veckan har jag iaf gjort precis som man ska göra. Jag har gått emot mina "dåliga" tankar och gjort tvärt emot (applåder). Jobbigt som fan, men samtidigt ger det så mycket mer.. Stort tack till pojken! :)

Usch vad hemskt! Det var nyss en gigantisk spindel som kröp förbi mig i min säng! Jag skrek, Hillevi skrek av att jag skrek, och mitt hjärta stannade för en stund.. Sist jag sov här kom en skalbagge flygande och landade brevid mig. Attans djur, vad vill dom mig? Om jag ändå haft en iller som kunde äta upp alla insekter och skydda mig från att få en hjärtinfarkt. Jag måste nog köpa mig en iller!



Imorgon ska jag till Haga och ha en helkväll med Therese. Det blir grillning och prat, myssss! :)

Trevlig helg gott folk

Inga kommentarer: